Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме, я зрозуміла, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з
цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння
знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється
учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість
учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання; оцінювання
має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних
у навчальних цілях знань та навичок.
Корисно
дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: самому
виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися,
що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; залучити
колег та учнів до створення інструментів оцінювання; уникати використання
незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв; проранжувати
і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Немає коментарів:
Дописати коментар